Dröm!

Jag hade sån sjuk dröm inatt..

Jag jobbade på ett hotell och så skulle jag plocka undan inne på restaurangen som var inne på hotellet. Så skulle jag ta hissen och hämta något på en annan våning, men då blir hissen helt cp och jag är fast där i en evighet! Så på min mobil så såg jag var jag befann mig och då var jag 29 meter under jorden och hissen skakade och lyset släcktes. Jag hade täckning på mobilen men kan varken ringa eller skriva sms!!! så börjar jag grina och får klaustrofobi och helt plötsligt går det att stanna hissen, och jag springer ut därifrån. Då har jag hamnat i ett parkeringshus där dom spelar in en Johan Falk- film. Då har en kille blivit skjuten och boven springer iväg, och den skjutna killen viskar till mig "Efter honom!" Så då ropar jag till en kille som står en bit bort "Följ mig, jag vet vägen!" så springer jag ner längs infarten i parkeringshuset med den andra killen springandes några meter bakom. Då hoppar boven fram bakom en pelare och säger kom så ska jag visa dig en sak, och då ska han visa mig sitt vapen. Men då kommer killen bakom mig och tillfånga tar boven och jag springer iväg! När jag kommer ut ur parkeringshuset möter jag Natta och Madde och dom frågar varför jag inte svarat på deras sms, och då berättar jag att jag har varit inlåst i en hiss och att det var helt kaos och jag trodde jag skulle dö där inne. Sen minns jag att tänkte jag för mig själv att jag lärde berätta om att jag varit instängd i en hiss på min blogg, sen vaknade jag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0