FETTIS DAGEN

Idag tänker jag äta semlor, för det är ju ganska gott. Men jag gillar inte den där mandelgrejjen i mitten för den är äcklig. Men annars är hela semlan väldigt god :) Lyssnade på radio påväg till träningen imorse, har alltid tänkt att denna dag hetter fettis dagen och INTE fet-tisdagen. Men det verkar inte vara många som håller med mig, men jag vet att jag har rätt för det brukar jag ha hihi.

Tränade som sagt imorse och det gick suuuper, sötis han e. Blir lite hopp imorgon så får se hur han sköter sig då, men jag hoppas det känns bra eftersom det är tävling i avesta på söndag :)
Har precis duschat och står i badrummet nu och fixar mig lite och försöker få tag på NATHALIE eftersom jag tänkte att vi skulle äta i matan idag, men det verkar kvinnan ha glömt.. Senare blir det skolan som innebär en och en halv lektion, sen gå till nian och käka lite foood för att sedan ha energi till att träna barnen. Det tar hårt på krafterna har jag märkt. Sen blir det myyys:) och lite plugg..

Nu ska jag fortsätta fixa mig lite eftersom jag är rätt långsam, skriver mer sen :) pusss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0