Fikamyyys


När jag tagit ett långt bad tidigare idag så la jag mig i sängen en stund med datorn bara och försökte bli varm igen. Var så galet kallt ute! Tog ut F först, sen longerade jag L lite i snön så han fick röra på sig lite inför onsdag.
Sen ringde nattis och frågade om jag ville fika lite med henne, så jag fixade mig lite och drog på mig en varm och gooosig tröja och åkte ner på stan. Satt på Coffeehouse typ två timmar, sen gick vi till donken och åt chickenbits.. Kanske hur gott som helst, vi kunde inte motstå det när vi spanade in donken från vår soffa på fiket ;) Så det blev en perfekt dag idag faktiskt, väldigt välbehövelig om inte annat :)

Nu blir det lite film & mys hade jag tänkt. Kanske till och med lite läsning av filosofi inför provet på onsdag, men tror inte att orken finns där tyvärr. Men kanske borde ge det ett försök iallafall om jag är riktigt duktig :)
Jag återkommer nog, puss ♥

Better off alone?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0