fredagsmmmmys


Gick till skolan imorse i snö ovädret, kanske hur kallt som helst. Hade bara en lektion idag så det var suuuperskönt. Hade bara historia och då kollade vi på film så det var inte så ansträngade som tur var :) Blev lite plugg och myyys igår och kollade även på "Meet Joe Black" som inte blev någon favorit iallafall, men hängde inte riktigt med heller så kan ju vara därför. Fanns ju liksom annat att göra så jag föredrog det istället :)

Har precis kommit hem iallafall, var på stan en sväng efter skolan och Natta åt på subway medans jag och Madde endast tittade på. Satt där rätt länge och myste och pratade. Me like you girls ♥ Sen var det dags att åka hem. Så sjukt kallt ute nu och så mycket snö så jag knappt ens vill kolla ut genom fönstret. Det är ju nu det ska bli vår :(

Det känns som att jag har jättejättejätte mycket att göra just nu, men kan egentligen inte komma på allt. Men några saker jag lär göra inom kort är iallafall:

- Fixa skor till balen och boka tid för hår och naglar
- Plugga massor! Filosofi, Ledarskap, Naturkunskap/Svenska
- Städa ur min garderob så allt nytt får plats
- Boka utlandsresa
- Fixa boende på Gotland till i sommar
- Fixa studentklänning/skor

Ge mig sommar tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0