fredagsmys


Gårdagen var väl sisådär faktiskt. Eller jag hade kul med flickorna, men inne på slick var det väl inte sådär kul som det brukar vara. Var rätt mycket folk där, men inget att hänga i julgran direkt. Men vi var väl nöjd med kvällen ändå faktiskt, för vi hade myyys. Var ju rätt trött när jag vaknade imorse, men gick till skolan iallafall så duktig och ordentlig som jag är :) Hade historia och sen fick vi skriva klart filosofiprovet, så det känns så himla skönt att ha det gjort! Sen blev det lunch på stan, som börjar bli en väldigt dålig ovana. Men vad gör man inte för lite god mat hihi.. Åkte hem med malin vid 1 tiden skulle jag tro, har legat på hennes gamla rum och kollat på bilder och pratat en massa i några timmar. Kändes som att det var 100 år sen vi sågs nästan, även fast vi sågs för någon dag sen bara. Lite ensamt är det ju när eftersom hon flyttat hemifrån, så jag får hålla ställningarna själv när jag är här hemma.

Ikväll ska jag hem till min kära vän josefin :) Blir väl lite förfest och massa mys där, sen blir nog utgång efter det skulle jag väl gissa på. Idag ska jag faktiskt komma ihåg kameran, lyckades ju glömma den igår..... ovanligt
typiskt mig om inte annat.

Förresten så ramlade jag i onsdags, var så sjukt halt ute och har fortfarande skitont!!! är helt sjukt. Lyckas alltid ramla och slå mig.. För någon sommar sen så lyckades jag ju få en spricka i fotknölen när jag spelade korp fotboll också, känner mig så himla snärtig och smidig. lika smidig som en elefant skulle jag vilja säga..
Ska nog ta och vila en stund nu, sen ta ett bad och börja fixa mig :)
hörs dååå♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0