friday i'm inlove

Idag är det fredag igen. Undrar hur många fredagar jag har levt.. Det kan man nästan räkna ut men det orkar jag inte nu. Jag är trött, min hjärna är trött och mitt hjärta också skulle jag tro. Hade bara en lektion idag och det var historia imorse. Sen satt vi kvar i skolan och chillade lite i väntan på att lunchen skulle öppna. Gick dit, åkte till stan en liten stund med madde och nattis och inhandlade lite små saker till imorgon :) köpte lösögonfransar, strumpbyxor, tröja, lite nytt puder. Det är vad jag kan minnas just nu! Sen gick jag till lägenheten som ligger ungefär på två minuters promenad från stan. Känner att det skulle vara skönt att bo såhär men jag är faktiskt inte riktigt redo för det än, speciellt inte att bo ensam.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska åka hem och packa iordning lite grejer som jag ska ta med mig hit sen eftersom jag ska sova här inatt :) Ska även pussa lite på mina små pållar och emil.
Har ju träning ikväll också, cirkelfys blir det idag! Sen kommer nattis hit och vi ska ha fredagsmys och handla massa gotti, hihi. Sen får vi se vad vi hittar på mer under kvällen, men det kommer bli myyyys :)
Nu ska jag åka hem tror jag, puss så länge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0