girlsnight


Idag är det onsdag vilket innebär tidig uppstigning och morgonträning i valbo. Gick kanske hur dåligt som helst, noll kontroll. Inte bra med tanke på att det är tävling på söndag. Sen så åkte vi hem och duschade och grejsade lite sen, och efter det blev det lunch på stan igen. Kanske hur gott som helst hihi :) Åkte hem med mamma efter det och då blev det att städa ur min garderob! Har alldeles för mycket kläder som jag borde kasta istället, men det får bli en annan dag. Sen åkte jag till min bostad som jag ska bo i nu i en vecka och hålla ställningarna medans malla är borta. Sen knackade det på dörren, och det var nämligen lilla ellabella som skulle hämta upp mig för att vi skulle traska vidare till körskolan. Satt där och antecknade i två och en halv timme..... Ganska jobbigt faktiskt vilket innebar skrivkramp. Halv åtta slutade det och då gick vi till lägenheten. Blir lite girlsnight här nu, Madde och Natta ramlade också in för vi borde fixa vårt plugg..
Nu ska vi dippa och mysa och fixa plugget om vi orkar, pusssssss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0