godmorgon världen

Igår blev det ju massa mys precis som jag sa innan. Ella anlände tillslut med allt gotti! Sen mös vi på och tittade på let's dance och pratade som man brukar göra. Efter det gick vi och hyrde film på hemmakväll, white chicks och wind chill eller vad den hette. Vi började med Wind chill och den var ju bara sjuk typ, sen avslutade vi bra med white chicks! hahahaha den är så sjukt bra! ni som inte sett den borde se den :D Bästa filmen på länge.
Sen fick vi sent besök, vissa somnade, vissa målade och andra kollade på "spökhus". Gick väl inte och la oss förrän lite efter fyra skulle jag tro. Sen var det bara att kliva upp 10, för då hämtade pappa mig så åkte vi hem till Hille. Ska träna klockan 12 och hade glömt alla träningskläder hemma, så lärde då åka hem och hämta dom. Så ska åka ut till valbo om en liten stund och träna i en timme :)

Dagen kommer vara stressig och fullspäckad. Först träningen nu klockan 12, sen är det skynda sig hem och träna fighter lite, vilket kommer ta någon timme. Sen fixa mig och packa iordning allt till ikväll, hockey klockan fem, sen skynda mig till lägenheten, så kommer lite tjejer dit, sen vidare på maskerad! Fast har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska vara, så det får jag fundera på tills lite senare. Nu ska jag gå och byta om och äta frulle :)
pussssssss♥

Jag vill ha en kissebebis..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0