gooosi


Idag har det varit en gosig dag faktiskt hihi. Vaknade rätt sent, hade ställt alarmet tidigt men hade inte vaknat eftersom att jag låg på mobilen.... Sover så djupt att jag inte ens vaknar om en elefant skulle kliva in i mitt rum. Iallafall så åkte jag till stan när jag vaknade och träffade Malin. Lärde äta lite mat eftersom jag inte hann äta frukost. Sen gick vi runt en liten stund, sen tog vi bilen hem till mormor och fick lite eftermiddagsfika. Alltid lika mysigt att vara där :) älskar mormor! världens sötaste. Sen åkte vi till Mallan och har fixat oss lite nu, sen fick vi morbrors biljetter så vi ska gå på brynäs-frölunda. Har lite bråttom nu för våran skjuts skulle komma nu. Så jag får skriva mer sen hörrni :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0