HAPPYYY


åhhh så glad jag är! Jag klarade naturkunskapen!!!! :D Guuud vilken lättnad det var, ville bara krama Ann när hon sa det. waaah så idag är det min favoritdag. Så jag hoppas den kommer fortsätta vara lika grym som den har varit hittills. Jag ska nämligen ta och berätta lite om denna underbara dag faktiskt.

Vaknade vid 8 och var pigg, så gick upp och fixade mig lite och åkte till gympan. Var ganska få där så tjejerna gick till lilla salen och skulle köra styrka. Men istället fick vi en idé, så Vi började dansa istället. Vi som dansade var Jag, Natta, Madde, Erika och våran dansledare madelene sund som lärde ut dansen. Den blev riktigt sexig och tillslut fick vi visa upp den för Tore som såg väldigt nöjd ut faktiskt. MVG i idrott för våran del iallafall vill jag lova efter den dansen! Vi var grymma. Love my class

Sen blev det chill i skolan, sen blev det lunch och där var det pizza. Jag som är matvrak och har stor magsäck var väldigt nöjd, dom andra såg dock väldigt nöjda ut också. Tillbaka till skolan och då hade vi naturkunskap igen, och då skulle vi göra fåglar som skulle flyga och det var rätt kul, för vi gjorde en jättebra fågel som flög fint.

Efter det bar det av till stan för behövde handla lite inför ikväll, tex strumpbyxor och lite gottigotti som vi kan äta innan vi går ut! Blev även väldigt glad där, fick faktiskt jättefin beröm för min blogg. Blev alldeles varm om hjärtat, så jag lever som på rosa moln just nu. (Hoppas detta håller i sig)

Ikväll blir det utgång med ett gäng söta flickor, och eftersom dom är så bra så tror jag att kvällen kommer bli grym också. Ska försöka komma ihåg kamera för en gångs skull, men med mitt minne kan det bli svårt. Men jag ska göra ett tappert försök. Nu ska jag ta en dusch och fixa mig, sen bär det av till Naaaaaaathalie.
Ha en bra kväll ♥



Kommentarer
Madeleine & Erika

VII VA KUNG! :D

2010-02-26 @ 19:38:05
URL: http://sayittogether.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0