Heeeelg!

Gårdagen var rolig :) Tack alla som kom, och tack för väldigt fina presenter också hihi, ni är så söta.
Var ju mindre roligt att städa allt idag, men vad gör man inte......... Men det tog väl ungefär två timmar, inklusive matpaus ;) och lite vilopauser. Nej men jag och ella är nöjda med gårdagen och vi hade kul!

Somnade sent inatt vilket innebar att jag var sjukt trött imorse. Så idag blir det en chilldag, så jag och ella har bestämt oss för att chilla lite sen bio :) Har inte riktigt bestämt vilken än, men det visar sig. Ska bli myyyysigt med bio, är ju trotts allt våran helgsyssla.. Men först av allt ska jag ta ett varmt bad iallafall och kanske ta en powernap :) Så jag skriver mer sen. pussss


Ain't no sunshine when my baby's gone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0