hej igennnn!

Nu har jag precis varit ute och trimmat lite inför söndag. Ryktas om att tävlingen är inställd, men jag hoppas att den kommer att flyttas istället för helt inställd. Gick jättebra idag iallafall, så det känns lite bättre nu :)
Ska åka på ett ki-box pass med josse klockan sju till halv nio också, och det känns som att det kommer vara sjukt jobbigt faktiskt.. Har ju inte tränat sen i måndags, känns nästan som en evighet sen typ.
Sen kan jag inte bestämma mig för om jag ska åka hem till hille och sova här inatt eller om jag ska sova i lägenheten. Här har jag några för och nackdelar:

fördelar:                                          Nackdelar:
i stan                                                Ingen mat
nära till skolan                                   Inga andra gosaker om jag inte går och handlar 
nära till allt                                        Kanske ensam
nära hem efter träningen                    Mamma är inte där
Göra precis vad jag vill                       Godare frukost hemma






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0