I know what you're thinking


Somnade direkt när jag släckte lampan igår, så utmattad var jag. Men det visade sig vara bra för jag var väldigt pigg när jag vaknade imorse så jag nästan flög upp ur sängen. Skoja, men jag var pigg iallafall faktiskt hihi. Det är så himla härligt ute nu så jag har varit ute med F på lite prommis och pulsa i snö, kändes som att det behövdes. Funderar på att ta med min andra sötis ut nu, man ska ju passa på att vara ute när det är sånt här underbart väder :) Fast när det är sol så längtar man ju bara mer och mer till sommaren, vilket gör att det är ett litet tecken på vååååår :D wooonderful! Och nu när man tänker på vår vill man bara handla massa nya snygga vårkläder, näää nu har man något att se fram emot alltså! Önskar jag hade lite mer cash bara, men det löser vi nog på något sätt hoppas jag ;)

Som sagt så är det ju alla hjärtans dag idag vilket jag gillar väldigt mycket, och jag fick lite presenter av mamma :) sötis hon e. & jag gav henne choklad, snäll som jag ääär hihi
Jag hoppas att alla ute i stora världen får en mysig dag idag, speciellt alla ensamma själar. Denna dag är bara en gång om året så bring it on!! Kanske är det någon som hittar sin soulmate, det vet man aldrig. Men då blir jag glad för eran skull. såååå, glad alla hjärtans dag everyone






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0