IG..


Fuuuuuuck så dåligt det gick på naturkunskapsprovet. Det blir starkt IG skulle jag tro, blir så aaaaarg. Det som jag hade pluggat som en idiot på kom inte ens, var ju jättekul...... Ne men får väl satsa på att klara omprovet!!! Men skulle jag få G skulle jag bli överlycklig, så jag ber till gud att jag ska klara det. Världens lyckligaste människa skulle jag bli då, så snälla snälla snälla :(
Jag lovar av hela mitt hjärta att jag aldrig mer ska vara dum om jag får G.

Igår blev det bara inlägg såg jag nu, och det berodde på att jag inte hann helt enkelt. När jag kom hem pluggade jag, sedan åkte vi till våran granne linnea som fyllde i måndags och fikade och hade trevligt, sen hem till naturkunskapsboken igen.. Nej vill inte ens tänka på naturkunskap, blir deprimerad. faaaaaan

Skitsamma, provet ligger i mitt förflutna så nu är det att blicka framåt! :D Hade tänkt sova en liten stund nu, känner mig rätt sliten. Ska glömma bort provet också, skulle vara rätt skönt att slippa tänka på det.. Ja där kom det ju igen, det plågar mig ganska styggt. Nej nu glömmer vi det för nu ska jag ta en powernap ♥
 


Kommentarer
Anonym

om provet ligger i ditt förflutna behöver du ju inte be om att få ett g, då det ändå bara är ditt förflutna ?

2010-02-18 @ 19:06:27
Nathalie

idiot! klart kvinnan kommer få G !

2010-02-19 @ 20:51:17
URL: http://nathaliepol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0