iiiiiiisbit

Waaah. Fick vänta utanför i typ 20 min innan träningen eftersom vi var andra gruppen, och jag ville bara börja grina för jag frös så mycket. Tårna var is, fingrarna var is, kinderna var röda.. Inte för att det var så mycket varmare där inne men det var underbart att få kliva in genom dörren faktiskt. Ibland kan man känna temperaturskillnaden trots att det bara är någon grad som skiljer. Träningen gick faktiskt bra, ramlade av en gång. Var rätt kul för det var längesen jag gjorde det sist. Men efter det gick det bra och han var rätt cool idag faktiskt, inte varje dag så det är bara att njuta.

Har precis klivit upp ur badet, åhåå så underbart det var. Hade kunnat legat kvar där hela natten lång kändes det som. Men nu är jag iallafall upptinad igen och varm och gosig, och har precis förflyttat mig till sängen. Så nu borde jag ta tag i plugget. Men det är något som håller mig kvar vid denna dator, och vill inte lägga ifrån mig den för stunden. Börjar få lite ångest inför provet på onsdag, så därför måste jag iallafall läsa lite..
Jag återkommer senare, puss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0