intensiv...


Vi kom tydligen försent till skivstång så våra platser hade någon bitch tagit. Så då pallrade vi oss till fjärran och gjorde ett intensiv pass som kanske var ganska jätte jobbig.. Men det var ju bara att hålla ut och se glad ut. Känns ju riktigt bra nu efter iallafall hihi :) Nästan gjort mig förtjänt av lite dipp och grönsaker ikväll, och det var väldigt längesen jag hade sånt mys. Kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon iallafall efter daggmasken...
Har precis duschat och det var underbart, så nu ska jag skriva klart svenskan sen mysa och se paradise!!!

Jag har även en fundering. Vet inte riktigt om jag ska färga mitt hår mörkt eller behålla den färgen jag har nu.
skulle vara rätt skönt att göra en förändring. Har funderat på detta i nästan ett år men har inte vågat färga eftersom det är ett väldigt stort steg enligt mig. Såååå, vad tycker ni? :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0