It's gonna take a lot to drag me away from you

Nu är jag nytränad och nybadad. Ni som har friskiskort och inte prövat på ki-box måste göra det NU NU NU! :D
det var skitjobbigt men så grymt kul!!!! Det är ett måste för er säger jag bara. Passet var 90 minuter och var fullt ös typ hela tiden kändes det som, och det var en jättebra instruktör också vilket gjorde det ännu bättre :) Så nu kan vi vara nöjda med oss själva efter det passet. När jag kom hem la jag mig i badet en stund, underbart! nu gosar jag lite med empa hihi, tror han har saknat mig faktiskt.. ♥

Jag bestämde mig iallafall för att sova hemma i Hille idag, kände att det passade bra. Får ju sån sjuk hemlängtan så lätt.. Förstår inte hur det blir så jämt, är nästan lite jobbigt. Men ska övervinna hemlängtan imorgon och sova där :) Nu tror jag att jag ska mysa ner mig i sängen och slå på några OC avsnitt :)  pusssss ♥

Alicia Keys, fel att få vara henne..
Underbar låt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0