ridaridarida

hihi blir mycket rida nu alltså. Imorse och ikväll waaah

Träning idag och sen var det skuuuulan. Hade samhällskunskap sen hade vi svenska redovisning och muntligt låtanalys. Jag valde Under ytan - Uno Svenningsson. Kan väl inte säga att det gick bra direkt men jag klarade det iallafall. Blir alltid så sjukt nervös att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Känns som hjärtat ska ploppa ut när som helst :( Men sen när vi var klara gick jag och nattispattis ner på stan och åt på nian, pasta fläskfiléeeee!
Sen blev det träning med ungarna som vanligt, och det gick väl bra. Rätt kul faktiskt hihi :)

Nu är mallan i egypten med sin kära johan. Är ju absolut inte avundsjuk........Hon ligger och steker på playan och jag hoppas hon tänker lite på mig också. Jag hoppas även hon köper hem lite fina saker hihi. Vet att hon köpt något men hon vägrar säga vad så det ska bli spännande. Sen vet man ju aldrig vad den kvinnan kan hitta på. sötis hon ♥
Från och med imorgon ska jag bo i hennes lägenhet helt ensam också. Vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag hatar att vara ensam och är dessutom mörkrädd, väldigt bra kombination... Men det löser sig! Jag kommer uppdatera varje dag om hur det går med mitt liv som vuxen i en vecka. Städa, diska, laga mat! Och även hur det kommer funka att vara ensam i mörkret! Nu ska jag ta ett varmt bad, skriver mer sen.


Kommer aldrig sluta sakna dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0