Shutter island



Shutter Island är namnet på en karg, ogästvänlig ö vars invånare består av dömda mentalsjuka patienter, deras läkare och väktare.Dit kommer 1954 polisen Teddy Daniels (Leonardo DiCaprio) med sin kollega Chuck Aule (Mark Ruffalo) för att reda ut ett mystiskt försvinnande. Under dramatiska former börjar Teddy ana att något inte står rätt till på ön. Vem kan han egentligen lita på? Och kommer han någonsin kunna ta sig därifrån?

Ska se den här filmen på premiär ikväll, känner redan nu att jag kommer vara världens räddaste människa.. Som tur är har jag någon att hålla i handen när jag blir rädd, vilket känns väldigt tryggt. Nu ska jag iallafall kila upp och ta en dusch sen fixa mig :) ha en bra kväll söthjärtan ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0