skooolaaaan


Det där med plugget igår gick ju bara snett. Istället fick madde och natta gå och köpa chips, dipp och cola medans jag och ella försökte få in mysmode i lägenheten. Vi väntade på godsakerna men det kändes som en evighet. Men plötsligt ringer det på dörren och in kommer dom, chipsen!! Skoja hihi mina två älsklingar INKLUSIVE chipsen, läsken och dippen. Tog inte överdrivet lång tid innan det tog slut, men det var älskvärt så länge det varade. Den enda som fick något gjort av plugget var madde för hon var så duktig medans nattis gjorde söta frisyrer på mig medans vi facebookade och kikade runt överallt. Vi hade íallafall ett härligt och mysigt snack hela kvällen, sångfågeln sudden var även i farten. Sen gick vi och la oss lite försent. Var bara meningen att det skulle vara två personer i sängen, men det slutade med tre, varmt och gosigt.. Vi hade våra egna små knep vi använde oss av för att få större plats. Ta täcket, rumptacklingar, ryckningar m.m. love it ♥

Har varit en rätt skön morgon. Sov lite för länge egentligen, maddis duschade slut på stans hela vattenverk, Nattis fick gå hem i snövädret och duscha lite av vattnet som blev över, och jag fick vatten över för att diska. Men ändå var vi rätt snabba för vi hann till våran redovisning som gick hur bra som helt, briljerade gjorde vi faktiskt hihi.
Efter det blev det lunch, och var så nära att bli snömulad och purrad idag igen. Men stark som jag är vann jag fighten. Nu väntar jag på sudden här i skolan som har naturkunskap medans jag egentligen har slutat.. Snäll som jag är, sen ska vi gå lite på stan tror jag och sen bege oss  till lägenheten. puss så länge ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0