stressss

Idag har det varit en rätt stressig dag faktiskt, och jag har hunnit med riktigt många saker! Tog med båda pållarna på träningen imorse, sen var det hem och duscha och fixa sig, för att sedan stressa iväg till skolan och skriva filosofiprovet som jag gruvat mig över så himla länge. Det gick bra iallafall och ska fortsätta skriva på fredag för hann inte klart med en fråga :)
Sen hade vi en lektion till och sen slutade vi. Jag och Ella åt på stan för vi skulle inte hinna hem emellan skolan och körskolan. Teorikursen höll på till halv 8 och dom timmarna kändes som en evighet.... Men det känns som att körkortet börjar närma faktiskt, eller kanske inte.. Får lite ångest för jag kommer aldrig orka plugga in allt detta, känns som en omöjlighet. Det är typ en bibel man ska läsa, från avgasrör till skyltar och från hur man ska ha bilbältet till hur många kilo man får köra med... paniiiik. Nej men jag och ellabella ska klara det där vi :D hihi
Sen blev det lite film mys och kollade på saw, är ju bland det vidrigaste jag sett. Uschhhh, ville nästan spy. Gillar skräckfilmer, men vet inte varför. Blir så fruktansvärt rädd, men det är väl stämningen som gör det mysigt :)

Nu ska jag ta och kolla på mitt älskade OC som jag nästan har glömt bort känns det som, kommer aldrig svika det!
Finns inget bättre än OC nästan, klart det finns men inte är det mycket som slår det iallafall ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0