Tacomys


Bion igår var iallafall läskig.. Men somliga i salongen hade ju lite svårt att förstå då och då, men jag tycker att den va grym ändå hihi. Den var lite förvirrande vissa stunder, men den är väldigt sevärd enligt mig iallafall trots förvirrningen. Hände ju även lite incidenter innan, jag råkade tex spilla ut maddes cola med min väska (fråga mig inte hur jag lyckades) så vi fick dela på min. Hade även ut en stor del utav mina snacks, men det gjorde faktiskt inte så mycket eftersom jag klarade mig rätt bra ändå. Madde var lite ledsen över läsken, men hon blev glad några sekunder senare igen ♥ Var en bra och mysig kväll iallafall :)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, låg i sängen rätt länge sen tog jag bussen hem i snöstormen. Gick till ridhuset med Fighter så han fick springa av sig lite. Har ju tävling imorgon i Avesta, om inte snön säger ifrån. Kanske blir inställd men det återstår att se imorgonbitti. Blir det tävling blir det uppstigning kl 5 vilken känns väldigt tungt för stunden.... Sen blev det duschen och fixa mig lite sen åkte jag till Mallan. Vi hade nämligen planerat en tacos/mys kväll med alla kära kusiner. Så vi lagade ihop middagen/efterrätten och fixade lite, sen kom dom hit vid 6. Fick även oväntat besök av kära morbror som hade en champagneflaska med sig!!!! Så nu är det rena rama festen här, riktigt bra drag måste jag säga! ;) Nej Nu fortsätter festen, Shake shake och dunka dunka! seee yaaa, pusss♥ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0