We are what you think we are


Har inte ätit någon semla än.. Men jag ser att det är en som väntar på mig i kylskåpet. Men finns verkligen orken till att sitta och gräva ur mandelgrejen? Jag vet inte, men jag tänkte ta reda på det nu. Ska ta min urgrävda semla och min naturkunskapsbok och vara duktig och plugga lite tror jag :)

träningen med ungarna gick väl bra antar jag, var kanske hur trött som helst som jag har varit hela dagen.. Blev så sjukligt mätt efter att jag ätit friterad kyckling med ris på nian så att jag trodde jag skulle spricka. Jag har en teori om att det var vad som gjorde mig extra trött, att behöva gå och bära på all mat. Blev avsläppt av nattis morfar i stan och gick och hälsade på ett dumhuvud en stund, och fick skjuts hem precis och nu sitter jag här :)
Har faktiskt varit en rätt bra dag ändå, träningen gick kanon och inga motgångar på hela dagen. Love it

Nu ska jag gå och chilla liiivet lite med semlan och naturis ♥


åhååå så längesedan. DM guld iallafall! sakna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0