what you got


Glömde skriva om gårdagen, men det började ju som sagt hos josse. Ella kom till mig eftersom vi skulle åka dit tillsammans. Åkte väl dit vid 8 efter att vi fixat oss hemma hos mig. Åkte till old saints och var där en stund, sen gick vi till goya. Hade riktigt kul faktiskt, så det var en väldigt lyckad kväll iallafall! hihi. som vanligt har jag ju inga bilder eftersom jag glömmer kameran, men ska faktiskt skärpa mig, börjar gå överstyr nu. Är ju roligt att ha bilder på festligheter, så nästa gång ska jag faktiskt komma ihåg att ta med den punkt slut. Som avslut på kvällen blev det donken och det var underbaaaaaaaaaaaaaaaart, love it.

Gick inge vidare för brynäs idag heller, så det var ju synd för dom tycker jag. Men jag och mallan hade kul vi, alltid lika mysigt ♥ hihi. Sen köpte vi mat och åkte hem till mallan. Har kollat på film och myst på, vilket känns väldigt välbehövligt efter tvådagars denna helg. Så nu blir det lugnt ett tag framöver hade jag tänkt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0