you got the love

Jag har varit en dålig bloggerska måste jag säga. Men det har varit mycket i dessa dagar! Var ju som sagt i stockholm i onsdags med spid2 och hpid2, och några ur spid3. Var nästan alla tjejer från klassen så det var mys. Var först ut till bosön på studiebesök, var väl inte sådär jätteroligt. Hade skinnjacka och converse också så det var rätt kallt :( Var väl där i nästan två timmar tror jag, innan vi fick åka till stan. Traskade runt lite på stan, men vi hade två mål och dom blev utförda och alla var nöjda och glada! Handlade lite också, väldigt myyysigt :) Sen var det bara att hoppa på bussen igen och åka till globen för att kolla på GE-galan.

Idag är det paaaaaartyyy hihi :D Jag och Ella ska ha våran efterlängtade fest idag(lite sen 18års kalas)! så jag hoppas det kommer bli mycket shake. Vet inte riktigt hur många som kommer men det visar sig :) är riktigt taggad jag känner jag hihi. Så det hoppas jag ni också är, fullt ös ;)

Jag och Mallan som är nyligt hemkommen från egypten har nyss varit jättehurtiga och har varit på friskis och tränat, var ganska jobbigt. Så ska väl boka in lite fler pass nu hade jag tänkt. Men på måndag blir det shakeshake på afro dansen iallafall ;)

Nu måste jag duscha sen ska vi hämta upp ella och vi ska åka och handla och fixa allt inför ikväll :)
puss så länge och ha en bra dag♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0