you weren't there


Idag var det riktigt tungt att gå upp.. Trodde alarmet skämtade med mig imorse, för jag brukar inte vara så trött eftersom jag till och med hade lite sovmorgon. Åkte iallafall till skolan vid halv tio, hade några lektioner. Har varit en sån seg dag, vill bara att den ska ta slut typ. Efter skolan gick jag jennifer och madde en snabbis på stan bara, men blev icke några inköp faktiskt, duktig som jag är :) hihi. Kom ganska nyligt hem, borde plugga lite naturkunskap om jag orkar, men känns väldigt tungt just nu.. Har upptäckt att plugga inte riktigt är min grej. 

Men något som är lite roligt iallafall är att jag ska på afro dans ikväll ;) ryktas om att det blir mycket shake.. Sen finns det ett till pass som jag vill gå på, det är typ strippdans. Det ska jag faktiskt ta och kolla upp för jag ska gå på ett sånt pass hade jag tänkt :D Kanske är en naturbegåvning, vem vet..
Nej nu ska jag gosa lite, återkommer senare sweethearts ♥



You weren't there, distant, far away
It's like this every day, they see you in their heads
Wonder if you'll come
Afraid to close their eyes, and miss you once again



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0