bullarbullarbullar..


Ibland är bullar bland det bästa och godaste som finns. Har alltid älskar bullar och kommer alltid att göra vare sig jag vill eller inte. Önskar bara det fanns fler av dom i min frys, dom var 7, men endast 4 kvar nu.. Dom kanske inte är världens finaste men är definitivt världens godaste. Önskar jag kunde ge varenda människa i hela världen en varsin, tänk så lyckliga alla skulle vara. Som sagt räcker dom ju inte till så jag lägger ut en bild på dom så får ni se deras utrstrålning iallafall ♥

Ikväll så blev det ingen utgång. Istället så ska Jag och mitt lilla gull Ella göra annat än att gå på bio eller fika faktiskt. Vi ska nämligen åka till sandviken för att kolla på tidningscupen med Jennifer och några till. Vet inte om det tillkommer fler sällskap på vägen vilket inte är helt omöjligt. Tänk så fint det skulle sitta med det där jobbiga  körkortet just nu.. Just därför ska jag köra bil varenda dag nu och ta mig ut på vägarna som innehåller korsningar och rödlysen och sist men inte mins MOTORSTOPP!!! Sen kan jag skaffa mig kortet och sedan en bil. hihi. Skrattar lika mycket varenda gång jag ser någon få motorstopp, är så sjukt roligt och får sådan skadeglädje att jag blir arg på mig själv :D Been there done that liksom ♥

Nej nu ska jag ta ett varmt bad hihi :)  see yaaaa sweethearts!! puss


fgdf



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0