Det gör inte ont så länge du är med mig



Imorse klev jag upp vid 10 då Malin väckte mig. Vi tog en tur i skogen med dom båda vita små liven, var faktiskt riktigt skönt att få komma ut på morgonen! Sen tog jag ut den stora bruna alldeles ensam, ganska skönt faktiskt :) Hade en del att fundera över kände jag. När jag kom in igen så packade jag iordning grejerna till debuten imorgon, ska bli kul att få komma igång och tävla igen :D hihi. När jag packat klart så gick jag in och tog en dusch och vilade en liten stund och gosade med empe.

Vid halv 4 fick jag främmande av Mickis, Moa, Lena och Uffe för lite sent 18 årsfirande. Fick ett berlock som var hjärtformat som var jättefint, så nu ska jag sätta in en bild där hihi. På fikamatsedeln så var det cheesecake, äppelmunkar och kakor. Var ju verkligen inte helt fel.. Men efter det var jag fortfarande hungrig (som vanligt hungrig) så jag och mamma funderade över vad vi skulle äta, eftersom jag var så hungrig att jag skulle kunna äta en häst. Då slog det både mig och mami, PIZZA!!! Ska ändå börja mitt nyttiga och hurtiga liv nästa vecka så måste ju få tröst äta lite innan den hemska veckan startar ;) Känner att jag måste sluta fläska, börjar gå för långt när man får smeknamn som tex Dipsie..

Nu ska jag kolla på beck med lite trevligt sällskap. Blir en myskväll eftersom jag ska tävla imorgon, nämligen debuten med F :) och måste gå upp ganska tidigt så.. Gud jag är till och med nervös. Berättar imorgon hur det gick och laddar kanske upp någon bild på oss hihi. (Håll tummarna för oss också)
Nej nu blev det bråttom, pussssss på er hjärtegull



--
Här har vi min andra lilla prins, love





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0