Det borde inte vara så svårt

heeey baby's

Måste tacka min söta sötis Jennifer Bullock som startade denna blogg åt mig <3
Förstår inte hur hon lyckades göra den så fin, blir varm om hjärtat så nu ska jag starta ett bloggliv! Har faktiskt velat ha en blogg, men inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Men nu så, bara för att få skriva av sig lite. Tänkte att jag skulle bli lite high på det här med att blogga, lägga in bilder och så. Kan jag uppnå det målet är jag nöjd med tanke på hur teknisk jag är.. Men det gör jag någon annan dag, typ imorgon kanske om jag känner mig smart och klipsk!

Idag har det varit en rätt bra dag faktiskt, förutom att mina kinder var så kalla idag så jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Handlar om att överleva istiden.. Skulle vilja vara en isbjörn.

Klockan ringde många gånger imorse, kl 5,6 och 7. Klev då upp och åt en liten god macka och begav mig sedan iväg på träningen som startade klockan 8! :) Mitt nya lilla tillskott Fighter var söt och duktig som vanligt..
Sen blev det en lååång och varm dusch, för att sedan åka till skolan och äta MAT. Min lunchdate Ella och jag traskade in med höga förväntningar. Inte ofta det bjuds på såna smarrigheter som chickenbits och ris och sås. Aldrig varit så nöjd efter en lunch tror jag :D Sen var det svenska lektion, och då fick vi reda på vad vi fick på bokanalysen. Då visade det sig att jag skrivit mycket bra och fick starkt VG så mitt slutbetyg i svenska B blev VG!
Det var enda lektionen vi hade idag typ, så då åkte vi flickor i Jeffas bil ner på stan. Jag och Sudden gick runt på stan och som vanligt hittade vi massa fynd :) jag köpte ett par byxor, pälsmössa som kan vara bra nu i denna istid, två tröjor och en skjorta! Så det var skön..t som pojken här under skulle sagt.
Sen tog jag bussen hem och gjorde något, minns inte riktigt vad förutom att jag läste lite historia som jag måste komma igång med. Jag, mamma och Malin åkte till valbo och handlade lite skor sen och åt på madame, myyyyys :)
Är rätt glad idag också för jag är ledig imorgon, så vi får se vad som dyker upp under dagen!

Kände att jag aldrig mer ska skriva så detaljerat om hur min dag sett ut, var bara jobbigt. Men kände det var skönt att skriva av sig lite hihi.
Men ett måste i detta blogg, är DAGENS CITAT. Eller låttext för jag är lite beroende av sånt..
så, idag har jag valt med omsorg eftersom det är mitt första "dagens citat".
Men det är lite som jag känner just nu så tyckte det passade bra idag.


"Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort
"




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0