Hallelujah


Nu är jag precis hemkommen från det där mötet som var ganska intressant, men inget som jag behöver ta upp här. Förövrigt verkar istiden aldrig ta slut, mina tår frös till is i mina converse idag. Borde börja använda min pälsmössa och mina uggs istället hihi.

Idag när jag och mamma satt i bilen hem så slog det mig. Jag ville övningsköra, kände mig så himla taggad på det så det var bara för mamma att lyda min vilja. Jag har mest kört runt på travet och på olika parkeringar, och vägen 1 gång innan. Vill mest förtränga den incidenten, men jag tror jag fick men för livet.. Fick världens panik för jag fick motorstopp i en korsning och så kom en bil. Fanns lite olika alternativ för mig att göra där, men jag klev ur bilen för det kändes säkrast och lät mamma köra istället! :D
Så idag kände jag att det var min dag var kommen för den riktiga debuten. Vi startade vid testebovallen för att köra hem till Hille. Det börjar lite halvkrassligt av ett litet motorstopp men både jag och mamma börjar  bli van, men sen så kommer vi igång och jag kör på vägen och möter massa bilar. Var inne i ett härligt flow, och kände nästan att det var för bra för att vara sant. Såklart så dyker då en korsning upp, och jag saktar in och tittar så det inte kommer en bil, men en bil åker förbi. Och då händer det IGEN, motorstopp i korsningen. MEN jag behöll mitt klassiska och filosofiska lugn och skippade ett panikutbrott för att istället starta om och göra ett nytt försök. Åh så bra det gick, körde hem harmoniskt utan något mer motorstopp :D

2 motorstopp=en stor förbättring!





No one else could make me sadder,
But no one else could lift me high above



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0