fredagsmys

Nu är jag hemma igen, och det verkar ju aldrig sluta snöa heller. Känns som att jag har suttit i en frys i några timmar, och blöt om fossingarna är jag också. Tog som sagt tolv bussen till stan och mötte upp mallan för lunch. Satt där typ två timmar, hur mysigt som helst :) Sen mötte vi Johan och Daniel så fick dom följa med Mallan nät hon skulle skjutsa hem mig, vilka gentlemen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, antingen ta ut Fighter på en tur men det är så kallt.. Eller så lägger jag mig och kollar på OC en stund. Lite beslutsångest men något som tål att tänkas på. Ikväll blir det lugnt iallafall, ska ju upp halv sex imorgon.. Så det blir väl fredagsmys och film eller så bara, lite chillmode hihi

Och guuud vad jag längtar efter sommaren just nu, ju mer snö det kommer desto mer längtar jag till allt roligt som kommer ske i sommar. Saknar även förra sommaren mycket för den var nästan perfekt. Nu ska jag gå och dra upp värmen i mitt rum och låtsas att jag ligger på playan i Maggan! puss så länge :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0