Fridayyy


Idag är det iallafall den efterlängtade fredagen. Jag inte gjort så mycket idag ännu, sov länge gjorde jag iallafall hihi. Motionerade Fighter lite och sen åkte jag in till travet för att kolla på mammas häst när den sprang lopp :) Sen gick jag ut och mötte Malin så åkte jag med henne hem och nu sitter jag här. Är hungrig som vanligt så tänkte ta mig något och äta nu, skulle vara så gott med donken men det ligger alldeles för långt bort.. :(

Kollade på ett avsnitt av OC igår också innan jag skulle sova, kanske är det bästa som finns.. När jag kollade på det blev jag så himla sugen på att åka till USA efter skolan som au pair eller gå collage. Fast skulle inte klara av att åka ensam, skulle sakna allt och alla så mycket. Eller stanna kvar i boooring Sweden och plugga eller jobba. Det börjar ju bli dags att bestämma sig för vad man vill göra, men orkar inte tänka på det mer just nu :)

När jag stängt av TVn igår så tänkte jag på vad jag vill göra i sommar, och då kom jag fram till detta.

- TA STUDENTEN!! :D
- Åka till Gotland
- Åka utomlands igen
- Bli bruuunis
- Jobba och tjäna mycket pengar hihi
- Tävla
- Komma på vad jag vill göra efter skolan
- Vara hurtig
- Hitta en prins

Sen får vi se vad som uppnås! ;) 

...¨---,m



Det borde inte vara så svårt, alldeles för mycket tankar och alldeles för mycket  saknad.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0