Give me a call, i miss u

fan så irriterad jag känner mig nu, på allt nästan. Vet inte var min ilska kom ifrån, men dök upp gjorde den iallafall från ingenstans. Alla var så bitchiga idag när jag ringde, satt där och krigade och var nervös, men vad fick man tillbaka? En som var stendöv och inte fattade något, några bitches, någon som var totalt efterbliven, sura tanter som hade damp, några som satt och förklarade bindningstid som jag inte förstod ett smack av m.m. Och hur slutade denna dag? jo, 0 sålda abonnemang...... Wohoo. Medans Madde briljerade och sålde 1 ;)

Näe, ska ge det ett till försök sen ger jag upp, och imorgon ska jag öva på min ljuva telefonförsäljarröst. Sen hade jag även tänkt att jag ska vara mindre nervös nästa gång, för som vanligt fick jag världens hjärnsläpp som jag jämt får när jag är nervös! Sen så cutta och köra över dom jävlarna på måndag när jag då återvänder till CALL UP för att göra det första riktiga passet!
Jag återkommer när min irritation och mitt damp har lagt sig lite


Berätta hur du gör
det är en känsla som du lämnar
när du vänder bort din blick

berätta hur du gör
berätta vad det är
det där linjen i din hand
berätta vad det är så jag förstår
hur jag ska nå dig

berätta vad det är..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0