godmorgon


goooodmoooooorgonnnnn ♥
gud vad jobbigt, jag håller på att bli förkyld. Kan inte andas genom näsan och det är ganska jobbigt att sova med öppen mun. Och ibland får jag världens hostattacker också.... :( buuu

Jag och Madde fikade en liten smoothie igår, sen gick vi och hyrde film på hemmakväll. Stod och valde ungefär en halvtimme eftersom vi inte var helt överens. Men till slut hyrde vi mirrors och white chick. Sen gick vi till vårat sällskap, men där väntade Paranormal activity.. Har sett den 3 gånger men blir fortfarande lika rädd, vaknade flera gånger inatt igen med foten utanför täcket! Var ju inte alltför kul när man kom hem och skulle gå upp och lägga sig.. :( rääädddd! Sen avslutade vi med white chick, hahahah så sjukt bra :D Frågan är ju bara när man ska hinna se mirrors eftersom jag INTE tänker se den ensam..

Iallafall så ska jag och Maddis åka på introduktion på Call up nu, eller 12-17.. Så nu kanske vi får ett varsitt jobb i väntan på något bättre ;) lite snabba cash sitter ju aldrig fel.. Wish me good luck! 
Nej nu måste jag fixa mig lite, sen måste jag åka! :) skriver mer sen, pussssss ♥

xc



Kommentarer
M ;)

Vi ska bli ett grymt säljarteam! <3

2010-01-23 @ 18:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0