hihi

Josse kom hit vid halv 9 tiden igår och startade kvällen lite, sen åkte vi till old saints vid halv elva-elva. Jag blev skjutsad i en kundvagn till ytterdörren av oldis om jag inte minns helt fel av josse och två främlingar, men det var ju lite annorlunda så det var kul :D Där inne var halva min klass ungefär så det var feta halvklassfesten där, men vi var inte där så länge för vi gick till slick rätt snabbt. Då blev hamnade jag i kundvagnen IGEN medans alla sjöng våran vackra ljuva spid-sång ♥ Sen när vi kom dit blev det shaka ass med klassen, och måste säga att Linn var på G igår ;) Vi inväntade låten "shake that ass" i ca en timme efter att jag önskat den , och sen kom den.. Som den var efterlängtad! Skämtar inte att det var bra drag då, ojojoj... Hade iallafall sjukt roligt igår, och är glad att jag följde med ändå! tack för det spid3 ♥ Kommer verkligen sakna min klass efter studenten, usch vill inte ens tänka på det

När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig, trodde jag blivit förlamad eller något. Hade sån sjuk träningsvärk från träningen igår, och säkert lite från inatt också ;) hihi
Nu ska jag hoppa in i duschen sen åka till stan och äta lite lunch med mallan :) pussss♥



Kommentarer
Erika

Det var grymt!! Måste göras om

2010-01-30 @ 01:18:12
URL: http://sayittogether.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0