hihi torsdag


Idag är det nämligen torsdag, vilket innebär nästan slutet på veckan.. Känns som denna vecka bara sprungit förbi mig :D hihi. Iallafall så började dagen med gympa kl 9, körde basket! var faktiskt riktigt rolig. Men känner att jag och basket inte går ihop riktigt, eftersom jag är alldeles för kort, för jag skulle behöva klättra upp på alla långa för att få bollen. Men visst gjorde jag väl något poäng idag iallafall och gjorde någon snygg tackling ;; Sen var det naturkunskap x2, både före och efter lunch men visstfan överlevde vi ändå! Men ibland är det bland det svåraste som finns, dels för att det är så tråkigt och att jag inte fattar någonting som vanligt. Har kommit fram till att alla som är född tidigt är smarta.. tex alla januaribarn är ju snille känns det som för jag vet ingen som är puckad och som samtidigt är född i januari. Och gissa när jag är född? December.....

Idag fyller ju bästa bästa bästa Ella år!!! :D vilket innebär fett med fest, fett med dunk. Så ikväll blir det till att fira födelsedagsbarnet och sen utgång. Ska försöka ta lite kort idag också, kan ju bli ett historiskt firande, vem vet.. Är väldigt nöjd med min present iallafall hihi, ska slänga in en bild på den imorgon hade jag tänkt! (Det tog mig faktiskt väldigt lång tid att fixa den, så det ligger mycket jobb och kärlek bakom den)

Nu ska jag äta lite, sen börja fixa mig för vi ska vara där vid 7 tiden och så ska jag åka och handla lite småsaker innan :) Måste bestämma mig vad jag ska ha på mig också, men jag har några alternativ så det ska väl lösa sig hoppas jag.  Ha en bra kväll everybody, pussssssss ♥

jkm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0