I'm gonna learn how to fly

Klockan ringde inte riktigt som den skulle imorse. Trodde att jag hade satt på alarm men tydligen så hade jag inte gjort det, eftersom den nya dumma telefonen inte vill lyda mig. Annars är jag riktigt nöjd med den förutom det där med alarmet :D så den kan jag rekommendera! hihi

Jag blev iallafall väckt 7, och klev faktiskt upp på direkten och slängde på mig kläderna och packade iordning allt och åkte på träningen som började kl 8. Gick riktigt bra faktiskt, börjar kännas bättre och bättre. Så det är Tur att något går bra iallafall :) har lagt mig i sängen nu en stund efter duschen för att relaaaxa lite, men ska alldeles strax göra mig klar för att åka till skolan. Börjar väl runt 12 och har två lektioner, sen ska jag och Natta åka och äta på stan för att sedan åka till Hagaström för att träna småbarnen.... Är en helt ny grupp, och kommer väl vilja strypa varenda liten unge efter att passet är slut. För er som inte visste så har jag och nattissss som Projekt Arbete att träna barn mellan 4-6 år i gymnastik. Skulle vilja säga att det är en plåga nästan, så jag hoppas verkligen att dom chillar lite idag och är lugna. Men ett litet plus i kanten är ju att vi får betald, så man kan ju glädjas lite iallafall när man är påväg hem.. :D

Nej nu ska jag börja göra mig lite iordning, hörs när jag kommer hem igen :)
pussss♥

awsf




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0