Let it go


Har kommit igång med svenskan iallafall och har valt låt, så det ska nog gå bra hoppas jag :) Var ju och tränade efter jag kommit igång med svenskan så idag kan jag vara rätt nöjd med mig själv! Jag och josse var på step 1 pass och det var faktiskt inte så jobbigt. Går inte ens att jämföra med hur det var i torsdags... var väl därför det kändes rätt chill :D Det var rätt kul för instruktören såg rätt rolig ut när hon gjorde övningarna. Det såg ut som att hon dansade lite gäängstahhh dans. Kan verkligen se henne framför mig när hon är på krogen och dansar så hihi. Nej men det känns bra att komma igång och träna igen, måste ju tänka på beach 2010!! Ska läsa lite filosofi sen också eftersom vi har seminarium varje vecka........ buuuhu

Sen satt jag och funderade idag också. Något som jag stör mig på så jag skulle kunna strypa någon är LÅNGSAMMA MÄNNISKOR. Ibland känns det som att jag är omringad av dom. När jag går på stan och någon långsam jävel går framför brinner det i mig. Går den så långsamt behöver den ju inte gå framför någon, speciellt inte mig. Jag kan faktiskt ha respekt för äldre som har ont och går sakta, men dumma fjortisar tex eller dom som bara är slö och inte orkar ta lite större kliv...,. gaah!!! Men jag kan även ha lite respekt för mina kära vänner när dom fixar sig efter gympan eller när man ska möta dom en viss tid och dom kommer väldigt jättesent, + att jag kan vara lite seg ibland hihi. Men det är endast för jag tycker om dom så mycket♥

Sen får vi inte glömma veckans babe som jag har på söndagar, enjoy ladies!
 

Vill egentligen ha en annan person här varenda eviga söndag men..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0