Live Laugh Love

Alltså det var bland det jobbigaste jag varit med om på sistone.. Var på fjärran och tränade station med Joppe och fettade av oss lite. Jag kan knappt lyfta armarna nu och då är det illa, så hur ska det då gå ikväll? kan bara sluta på ett sätt ;) Men annars var det ett roligt pass, dock tog armarna det lite hårdare än vad dom borde ha gjort.
Blir iallafall utgång lite senare och ska möta upp klassen kl 10 på old saints för att sen gå till slicken. (jag vill ju inte bli snömulad HELA nästa vecka)Jag har även dragit med mig Joppis ikväll så det kommer bli gryyymt :) Är ju löningshelg så det kommer antagligen vara mycket folk ute och det brukar ju vara bra drag då. Josse kommer väl hit om ett tag så måste väl leta fram lite kläder och fixa lite hihi.

Nu ska jag duscha och göra mig lite fräsch och pigga upp mig för att sedan mjuka upp mig för att shaka lite ass.
Ha en bra kväll sweethearts ♥

,m



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0