lördag

Gud så den här veckan har gått fort, har knappt hunnit med känner jag nästan. Igår hade jag tänkt att vara hemma hela kvällen eftersom jag skulle gå upp halv sex.. Men så ringde kramismilluz och fråga om vi skulle leka, och jag var ändå lite leksugen, så varför inte? Så hon hämtade mig vid halv 9 och så myste vi massor ♥
Det var nämligen tänkt att det ska bli en tvådagarsmys för Hillgren&Löwenborg denna helg så vi får se vad vi hittar på ikväll. Men brukar alltid ha roligt så det ska nog bli braaa :)
Klev faktiskt upp kvart över 5 imorse och tog mig ut till valbo där vi satte igång med hardwork.. Men som vanligt är det jobbigast att kliva upp ur sängen, men sen kom vi igång! jag och mallan kände att vi kom väldigt bra överens med dom stora grabbarna idag, även dom små ;)

Nej nu ska jag gå ut och gå med mami, vi hade även tänkt att ta med oss L och F.  Så det kommer bli myyyys
Känner att hela denna helg består av mys och det gillar jag starkt faktiskt, kan inte bli så mycket bättre.
Måste gå och klä på mig varmis kläder nu så jag slipper frysa i denna istid :) pussss ♥


längesen, men tycker lika mycket om er nu som då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0