mitt sista allt

Gårdagen var så himla mysig, helt perfekt. Hann bara hem och äta sen åkte jag iväg igen, tog sju bussen in till stan för att träffa milla och malla hihi. Satt och fikade tills det stängde, sen tog vi bilen hem till mig och satt här i några timmar och pratade, myste, skrattade, planerade Gotland. Och det kommer bli gaaalet bra :D Har saknat våra kvällar, Love u girls ♥

Snart kommer Malla hit och vi ska ut i skogen en sväng, och byta lite information hade jag också tänkt! Sen ikväll blir det Snabba Cash med Ella :) Jag är typ sjuk nu också, så jag hoppas verkligen inte att det kommer bli värre. Blir raggsockor, pälsmössa och vantar ikväll känns det som! Är så hes och förkyld att jag knappt kan prata..
Nej nu måste jag gå upp ur sängen och ta något att äta innan terroristen kommer..
Har väldigt bedårande bilder från bilfärden igår också♥

cvxcvdfscv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0