Ny vecka, nya möjligheter


Klev upp vid halv 9 tiden för att ta en dusch och hinna fixa mig lite i lugn och ro. Sen får jag sms av Madde.
 som gjorde mig lite förvirrad.

''Anna, var är du?"
(Jag funderar några minuter vad hon menar med det)
"hemma?"
"Men vi börjar ju kvart i?"

Då får lilla jag lite panik och ringer upp kvinnan och hon säger:
"Men vi börjar ju kvart i? "
" Ja men vi har ju Projekt arbete första lektionen och den behöver vi ju inte gå på idag."
men då fortsätter hon att säga att vi börjar kvart i och jag börjar bli lite orolig att min klocka gick fel så sprang runt och kollade på alla klockor i hela huset, men klockan var alltså halv 9. Men hon fortsätter....
" jaa, Men vi börjar kvart i ju?! Jag sitter på bussen till skolan nu."
" Ja, men vi börjar ju kvart i tio..? klockan är ju bara halv 9 nu?"

hahahahah, då har lilla madde klivit upp en timme för tidigt och sett fel på klockan :D sötis ♥

Vårt nya schema suger tycker jag. Egentligen är det rätt korta och bra dagar, men jag är inte helt nöjd faktiskt. Önskar jag fick bestämma, då skulle det bli ett bra schema. Fast idag hade vi bara typ 2 lektioner, så efter skolan så tog Jag och lilla Ellabella en sväng på stan och pratade och planerade lite inför vårat födelsedagsfirande som vi ska ha tillsammans snart. Kommer bli aawesoome :) Jag inhandlade även en kavaj, går ju inte att gå på stan utan att hitta på något fint.. Börjar bli som en drog och jag är väldigt beroende. Men det viktigaste målet idag var: ATT KÖPA TOFFSAR!!! :D
Har inte så mycket inplanerat idag, men måste bestämma mig vilken mobil jag vill ha... Nej nu ska jag gå och grubbla lite, skriver mer sen sweethearts ♥      

df VSf

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0