skolan

buu var så trött imorse när jag vaknade.. Men jag tog mig upp och duschade och åkte sen till skolan vid halv 10 tiden! Hade naturkunskap och det är något arbete som ska vara inne på torsdag eller måndag nästa vecka. Är väl dags att komma igång snart tycker man ju, börjar få lite ångest. Sen var det ledarskap och har precis varit på lunch. Nu sitter jag ensam uppe i cafeterian.. Trodde jag hade Madde och Nattis bakom mig men jag måste ha tappat dom på vägen:( MINA VÄNNER, VAR ÄR NI??????????? Ska gå och leta reda på dom nu faktiskt.
Riktigt sköna tangenter var det på den här datorn också förresten hihi. Nu har jag slutat eftersom jag har inlämning istället för prov på historian som pågår just nu. Nej nu ska Malin hämta mig för vi ska åka hem och chilla lite, hejdååååå :) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0