skolhäng

Imorse var det snöstorm när jag åkte till skolan, men det var bara att ta sitt pick och pack och åka till gympan! Sen hade vi lite naturkunskap då en tjejgrupp hade redovisning, sen åt vi lunch och nu är vi back in schoool. Rätt mysigt faktiskt. Under lunchen funderade jag över om jag ska ut ikväll eller om det blir mys. Men det är något som har kommit ivägen, har nämligen blivit hotad. Om jag inte går ut ikväll så säger två personer (vars namn jag inte tänker nämna) snömula mig i en hel vecka. Jag känner mig inte så jättesugen på att bli det så vet inte riktigt om jag ska säga till en lärare att låsa in dom. De hotade mig även på vägen tillbaka till skolan nyss och jag lever i en riskzon med stor fara. Nu har jag mina livmannar bredvid mig som jag hoppas kommer följa mig var jag än går. Fick precis massage också, så det är mysfaktor i biblioteket nu :) hihi.
Nu ska vi fortsätta ha lite mysigt skolhäng och få något vettigt gjort! Ska även klura ut hur kvällen ska sluta!pussssssss ♥
min älskling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0