snö..

Alltså skämtar gud med mig.. Ännu mer snö? jag som precis glatt mig av tanken att våren äntligen är på väg och äntligen få ha underbara vårkläder på sig, men nehej då kommer det ett snö oväder med klass 2 varning..... Men då kan det vara bra att läsa mina tips från vad man ska göra när det är kallt eller snöar ute, här kommer några av dom igen. Kul om man går ut och så blåser man bort eller blir nersnöad någonstans..
  • Tänk på att ha en rejäl mössa som är vindtät och varm.
  • Ha flera lager kläder. Luften mellan kläderna gör att kroppen håller värmen.
  • Håll kroppen i rörelse, till exempel hoppa, och sedan försöka komma inomhus, (om det finns i närheten) Annars är det bara att springa till närmaste hus.
Jag har kommit in på en körskole kurs på kvällarna och teori så jag hinner tyvärr inte med att jobba på call up just nu. Så jag ska nog återkomma till det när jag har gått klart kurserna och har lite bättre tid eftersom att man måste jobba två dagar i veckan. Så jag ska alltså börja på körskolan nu och nu känner jag verkligen att mitt körkort är nära :D Måste sätta upp ett mål snart, men det återkommer jag också till ;)

Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0