söndagsmys


Gissa vem som fick motorstopp i flera olika korsningar idag? jo kan det vara jag! Känns som korsningar och jag inte går hand i hand genom livet. När jag kör upp hoppas jag verkligen inte att jag ska behöva köra i korsningar, för då tänker jag röva bort den som sitter bredvid mig vid uppkörningen..
Efter min OC/vila åt jag lite, sen övningskörde vi i stan. Vi körde dock inte runt vid alla trafiklysen utan på småvägar. Jag lyckades till och med köra lite vilse så jag inte visste vart vi var någonstans. Och ibland hamnar jag i min egna värld så sitter jag och kollar på alla nybyggda fina hus, sen vaknar jag upp ur min lilla bubbla då jag börjar närma mig snödrivor/kanten av vägen. Det handlar om att fokusera.. Vilket inte är min starka grej :)
4 Motorstopp=en klar försämring sen sist (men fick tre motorstopp vid samma plats men det tänker jag inte räkna med hihi)

Sen åkte jag och mamma hem till mormor och fikade, alltid så mysigt för hon är bäst. Vi kollade även lite på köping. Önskar jag var kompis med Tobbe, han och jag skulle nog kunna bli väldigt nära vänner. Känner att vi har ungefär samma temperament ibland ♥ Han är rätt söt också
Nu ligger jag i sängen och kollar på Johan Falk, älskar dom filmerna! Måste fortsätta kolla nu för annars kommer hela filmen vara förstörd för att jag inte hängt med eftersom jag är lite trög när det gäller att tänka :)

veckans babe!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0