Stand by me


Hade sjukt roligt igår! Började hemma hos födelsedagsbarnet själv vid sju tiden och så fixade vi oss lite, sen blev det full rulle med massa gooootti, presenter, lekar, och läcker dans!  Vi var väl kvar där till elva tiden ungefär. När vi var skapligt pigga så tog vi bussen ner på stan och gick till old saints en snabbis. Innan vi hunnit fram dit så måste jag säga att det hann uppstå några vurpor, men nämner inga namn... Inne på old saints tog vi bord och satt där ett tag tills vissa nästan somnade. Sen vidare till slick för lite shake och träffade massa roligt folk. Det var riktigt längesen jag hade så kul, och alla var galet taggade! Tack för en världsbäst kväll flickor :D
Så dum som jag är knäppte jag aldrig kort på min present men det var iallafall ett kollage med massa bilder på mig och ella under åren som varit, så himla fint blev det :D hihi, nu kommer hon aldrig glömma mig och jag hoppas hon har satt upp den på väggen i sitt rum nu ♥

Men det var mindre roligt imorse kan jag ju säga, vaknade och var helt förvirrad över när min lektion började och vad klockan var! Fick världens hjärnsläpp och så hade jag ställt om alarmet imorse vilket jag inte har något minne av.. Men det hade jag lyckas gjort iallafall! Så det var bara att pallra sig upp ur sängen, även fast det tog emot... och när jag väl kommit upp så halkar jag på en kudde som ligger på golvet.
Känner att det var en bra start på dagen! Men man mår ju som man förtjänar.. Men det var värt det!

ml,erg,m.lfddfxcvdxccv ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0