telefoninköp!!


Idag var jag en snabbjävel på att bestämma mig och till och med hinna köpa en! Det blev en sony, har fått igång den och även skrivit lite på den :D  Jag har kommit in i ett härligt flow men den är rätt komplicerad än så länge. Hade inte förväntat mig något annars heller med tanke på hur teknisk jag verkligen är....... Önskar jag var född i januari så man fick vara ett riktigt snille. Känns lite ovant att ha en sån här mobil, blev inte riktigt den som jag la ut på bild, men det är en svart sony ericsson xperia med tangentbord.
övningskörde även lite, fick tre motorstopp på ett och samma ställe så jag var nästan helt felfri idag!!! Känner att jag börjar ta ett steg framåt när det gäller att köra bil.  Måste hålla i detta nu, för nu är det på G.
Förresten så är jag snart klar med säsong 3 av OC :( uscha, är så sorgligt.

Nu ska jag fortsätta att bekanta mig med min nya älskling, så gör ett till inlägg lite senare :)
love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0