There’s something about you and you don’t even know it

Nu har jag precis kommit hem! Körteorin började kl 5 och slutade typ tjugo i 8. Har ju skapligt skön lärare iallafall, gillar Jörgen ♥ Känner att han och jag kommer komma bra överens! Sen när det var slut gick jag till intersport där det var rea på alla kläder, skor m.m. Och eftersom jag ska köpa friskis kort imorgon så passade det ju på att köpa lite nya träningskläder ;) Så jag, malin och mamma strosade runt lite där nere och fyndade. Jag fick ett par såna där tajta sköna byxor, sen träningströja och en tröja som man kan ha över den andra tröjan. Så imorgon ska jag och Josse göra ett pass på fjärran och jag kommer ha min nya söta outfit på mig!

Sen gick jag och mamma en stund, var ju faktiskt jobbigt att pulsa fram i snön speciellt när man har uggs. Dom är så sjukt hala att varje steg är en fara för mig när jag går. Ibland blev det så jobbigt så att jag blev riktigt irriterad och började gå fortare än världens snabbaste gång. Så man kan säga att jag har fått ett träningspass idag hihi.

Imorgon blir det kanske utgång med klassen, vi får se hur dagen kommer se ut :) Men det skulle vara mysigt eftersom våra klassfester har varit bäst hihi. Nu ska jag kolla på lite OC hihi, återkommer lite senare. pusssssss ♥


something tells me you don't care



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0