Tillägnat Malin Hillgren



Är glad för Mallas skull idag faktiskt, för hon ska nämligen åka till Egypten den 2 februari.
Som synd är fick jag inte följa med, även fast jag ville. Hon har bestämt att hon och sin make ska bo i en väldigt lyxig svit. Jag fick höra ett antal gånger att det var havsutsikt och balkong. ALL INCLUSIVE sa dom också, men efter det slutade jag lyssna. Kände bara att jag ville strypa hennes glada face. hehe

Då hade jag tänkt att jag ska få bo på egen hand i en hel vecka. Måste även skriva varje dag här i bloggen så Malla vet vad jag gör och tänker, för hon är väldigt överbeskyddande. Som sagt, tar stora kliv in på vuxenlivet. Men kliver lika snabbt tillbaka till mitt barnliv igen när mamma Malla kommer hem.






.......




Kommentarer
John won

ahmen vafan, ska du flytta in får du ta med egna lakan så får man börja redan nu att ta undan saker utav värde!

2010-01-13 @ 21:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0